sobota, 17 czerwca 2017

Relacja z warsztatów w Hiszpanii

Na zaproszenie Loli - właścicielki Scrap para Ti   
miałam ogromną przyjemność poprowadzić warsztaty w Madrycie
 w mieście w którym mieszkałam około 20 lat temu :)

To niezwykłe móc pochodzić po tych samych ulicach, 
po starych wydeptanych ścieżkach i przypomnieć sobie język hiszpański.

Dziękuję z całego serca za zaproszenie i zapraszam na relację foto.



W Madrycire byłam z Agą, która poprowadziła fantastyczne warsztaty z robienia
 foamiranowych kwiatów - sama przy okazji pojęłam tę sztukę :)


Na warztatach pracowałyśmy z materiałami ze sklepów: 
Eco Scrapbooking, UHK Gallery, Scrapiniec, Zielone Koty, Craft4you i Pentacolor

Pozdrawiam,
Dorota




4 komentarze:

  1. CUDA!!! Iwona K.

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudne albumy :))) i cudne blejtramy :)))

    Wobec takiej dawki cudownych prac , nie można przejść obojętnie :) Wszystkie prace cudne , a szczególnie zachwycił mnie blejtram z kwiatami w niebieskim dzbanie , z lawendą na krześle i z różowym tłem :) Podziwiam wszystkie prace :)

    ,, Wielką sztuką , nazywamy sztukę , która zgodnie z hierarchią dzieła , wciąga człowieka bez reszty ".
    Pani Dorotko , to co Pani robi , jest na pewno Wielką Sztuką :)))

    Pozdrawiam cieplutko - Alicja M.

    OdpowiedzUsuń
  3. I so enjoy seeing real shells used on cards, layouts, canvas, etc. Beautiful work!

    OdpowiedzUsuń