poniedziałek, 28 listopada 2016

Cicha noc, święta noc .....

Aż cztery kartki poczyniłam i wszystkie prawie jednakowe.
Różnią się tylko użytymi maskami do wykonania tła.

Zobaczcie bogatą ofertę świątecznych masek w Agaterii
w rewelacyjnych wzorach i świetnej jakości.

Do wykonania kartek użyłam mediów z Pentacoloru :
metalicznych niebieskich farb akrylowych, 
nowych farb Glamour (antique silver)
 i wax paste w kolorze białego złota.


Pięknie dziękuję za wzruszające komentarze pod wcześniejszym postem, 
nie ukrywam, że czytając je miałam łzy w oczach.


Przesyłam Wszystkim pozdrowienia z zaśnieżonego Podkarpacia :)

Dorota

18 komentarzy:


  1. Piekne!Zachwycaja prostota i intensywnoscia koloru !
    ...Noc ma swój smutek niebieski,
    Tęsknotę pragnień serdeczną,
    Rozsiewa po kwiatach łezki,
    Więc chciałem zrobić ją wieczną... ( Asnyk Adam)

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne. Pozdrawiam Edyta :)

    OdpowiedzUsuń
  3. This is so incredibly beautiful and magical dear Dorota. And the idea for the tree is amazing!Love it! <3
    Hugs,
    Aleksandra

    OdpowiedzUsuń
  4. Niebiańsko piękne Dorotko!!! Iwona K.

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękne kartki - wielkie brawa!
    Pozdrawiam Alina

    OdpowiedzUsuń
  6. Wspaniałe, przepiękne w swojej prostocie, choć widać że wyszły spod rąk Osoby, która wkłada całe swoje serce w to, co robi :) Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. oj tak... całe swoje serce :) - przyznaję, że to prawda

      Usuń
  7. Wciąż jestem pod ogromnym wrażeniem!

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo fajne i są w cudownym odcieniu niebieskiego!

    OdpowiedzUsuń
  9. Niezwykłe i magiczne kartki :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Przepiękne! Kolor urzekający:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Pani Dorotko!
    "Łzy nie są oznaką słabości, lecz dowodem, że nasze serce nie wyschło"

    Ha, ha, ha, to jest piękne, to takie moje. Kolory, które kocham. Ja je nazywam granatowo niebieskie. Do tego biel, albo białe złoto. I ot, cała kwintesencja smaku artystycznego w pracy zawarta.
    Podobno piękno tkwi w prostocie. Aj, aj, aj, takim przykładem na potwierdzenie tej tezy jest ta praca. Myśli twórcze i inspiracja w tym przypadku sprawiły, że prostota staje się nie tylko piękna, ale i nudzić się przy niej nie można. W pracach zdecydowanie widać niezachwianą harmonię i minimalizm. Zasada jaką Pani przyjęła tworząc prace: im mniej, tym więcej sprawdziła się doskonale. Ja jestem zauroczona.
    Powrócę jeszcze do łez. Czy jest Pani w stanie wyobrazić sobie ilu osobom w kraju, i nie tylko łzy cisnęły się do oczu, a serce łomotało ogromnie po ogłoszeniu wyników na AIT? Mocno ściskam.

    OdpowiedzUsuń
  12. Piękne karteczki, jak zawsze. Tło niebiańskie. Zastanawiam się tylko nad tymi bombkami. Czy one są wypukłe, takie 3D ? Fantastyczny efekt.

    OdpowiedzUsuń
  13. Szalenie mi się podobają, takie inne w kolorach niż z reguły! Piękne wszystkie.

    OdpowiedzUsuń