poniedziałek, 30 marca 2015

Wiosna :)

Witajcie :)

Czujecie już wiosnę w powietrzu ?
Ja tak i to bardzo. Czekam na pierwsze zielone liście i kwitnące drzewa.
Wiosna to moja ulubiona pora roku i to nie tylko ze względu na przyrodę, 
ale poczucie nadejścia czegoś nowego, czegoś lepszego.
Dla mnie wiosna to nadzieja.

Moje dzisiejsze dwie kartki są bardzo wiosenne 
dzięki przepięknym kwiatom Petaloo .
Do kwiatów dobrałam zielono-niebieskie tło zrobione mgiełkami Lindy's.

Świetnie sprawdziły się tutaj tekturki ze Scrapińca .













Miłego przedświątecznego tygodnia Wszystkim życzę :)

Dorota

9 komentarzy:

  1. Piękna wiosna u Ciebie :)
    Bardzo mi się podobają te kartki, śliczne kolory.

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczne obie. A kwiaty warte swojej ceny. Iwona K.

    OdpowiedzUsuń
  3. To jest po prostu dzieło sztuki! Gdybym miała wybierać między jakimś cennym obrazem a tą kartką to bym się nawet nie zastanawiała:)Jest absolutnie cudowna!Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. To jest po prostu dzieło sztuki! Gdybym miała wybierać między jakimś cennym obrazem a tą kartką to bym się nawet nie zastanawiała:)Jest absolutnie cudowna!Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Przepiękna! I te kolory... Bajka ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Dorota your cards are fabulous. LOVE both of them ! I admire the way you build up the different layers. Looking great with the burlap and then cardstock sewn on top. The flowers are awesome. You arranged them perfectly mixed with butterflies and the chipboard hexagon cut out. Wow !!! Love your art !
    Thank you so much for sharing.
    Hugs from Monica.... Spain

    OdpowiedzUsuń