sobota, 1 marca 2014

Debiut :)

Od dzisiaj jestem częścią zespołu Scrapki.pl i jest to dla mnie Wielki Dzień :)
Droga do Scrapki.pl nie była krótka i łatwa,
dlatego jest to dla mnie tym bardziej szczególna chwila.

Marta dziękuję za WSZYSTKO, za Twoje serce przede wszystkim,
za ciepłe słowo i za niezliczone rozmowy przez telefon.
Mam nadzieję, że się na mnie nie zawiedziesz...

A teraz 3 prace jakie zrobiłąm z materiałów ze sklepu Scrapki.pl
Na początek Tag z papierów Maja Design - Vintage Frost i Vintage Autumn







Papiery z Galerii Papieru kupicie również w sklepiku Scrapki.pl
- poniżej kartka zrobiona z kolekcji  Usłane różami II




I na koniec znowu piękne papiery Maja Design - Vintage Frost ,
tym razem w połączeniu z najnowszą kolekcją  7 Dots Studio - Nature Walk





W swoich pracach dodatkowo wykorzystałam tekturki ze Scrapińca
 Cudowne róże autorstwa  Pauliny
 Do zrobienia taga wykorzystałam wykrojniki  
Crafty Ann   

Jeszcze raz dziękuję za ciepłe przyjęcie i serdecznie pozdrawiam :)

30 komentarzy:

  1. Cudowne prace! Gratuluję Kochana:))Buziak!

    OdpowiedzUsuń
  2. gratulacje!!!
    a prace cudne!!!!

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratulacje wielkie - a prace jak zwykle cudowne i nie pozwalają się od siebie oderwać. Uwielbiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękne prace, ale tag to bym z chęcią zagarnęła! Uwielbiam tagi, a ten Twój jest po prostu boski!

    OdpowiedzUsuń
  5. Wspaniałe jak wszystkie Twoje prace, które już od dawna obserwuję. Gratuluję i owocnej współpracy życzę.

    OdpowiedzUsuń
  6. первая работа это прям взрыв!!!

    OdpowiedzUsuń
  7. Fenomenalne! Każda inna, ale każda TWOJA :) I gratuluję kolejnego DT!!!

    OdpowiedzUsuń
  8. Dorota gratulacje z całego serca!!! Piękne prace, można się w nich zakochać <3

    OdpowiedzUsuń
  9. Gratuluję Dorotko !!! Piękne prace jak zawsze !!! Szkoda , że ja tak nie umiem ...ech :) Pozdrawiam Cię serdecznie ! :)

    OdpowiedzUsuń
  10. piękne prace, nie dziwne, że Marta ze scrapki.pl czekała na TAKĄ projektantkę :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Поздравляю! Всегда любуюсь вашими работами!

    OdpowiedzUsuń
  12. Piękne prace:) Gratuluję Ci serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Wspaniałości!!!U Ciebie zawsze można nacieszyć oczy!

    OdpowiedzUsuń
  14. You work is beautiful! Love the flowers!

    OdpowiedzUsuń
  15. Great work! You didn't stop to amaze with yours skill.

    OdpowiedzUsuń
  16. Piękny "debiut", choć absolutnie debiutantką nie jesteś, Doroto:)

    OdpowiedzUsuń
  17. Gratulacje :), a prace czarowne, wspaniałe :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Dorotko, to ja Ci dziękuję, że od dziś jesteś z nami :*

    OdpowiedzUsuń
  19. Obłędne :) Na szmaragdowo-fioletowej urzekły mnie falbanki :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Gratuluję Dorotko-fantastyczny debiut :)

    OdpowiedzUsuń
  21. For a traditional furniture, mostly it is made up of only one material.
    The employees and owners of consignment shops see lots of furniture, and therefore are far better equipped than me to assign a value to each piece.

    Online Contemporary Furniture stores will offer you many designs which
    are specially designed for office purpose.

    Look into my web site; เฟอร์นิเจอร์วินเทจ

    OdpowiedzUsuń
  22. Great beat ! I would like to apprentice even as you amend your site, how can i subscribe for a weblog web
    site? The account aided me a acceptable deal.

    I have been a little bit acquainted of this your broadcast provided bright clear concept

    my weblog; Simpsons Tapped Out Cheats

    OdpowiedzUsuń
  23. o jaaa wszystkie prace zapierają dech! Piękności <3

    OdpowiedzUsuń
  24. śliczności! W tagu się zakochałam!!

    OdpowiedzUsuń
  25. Jestem pod wrażeniem Twoich prac. Bardzo inspirujące.

    OdpowiedzUsuń
  26. Gratuluję, należy Ci się takie wyróżnienie:) Przez sylwestrowa noc zwiedzałam Twój blog, jestem oczarowana Twoimi Pracami. Masz niezmierny talent i wielką wyobraźnię. W powyższym tagu zakochałam się:)
    Nie robie kartek, ale strasznie mi się podobają takie prace jak Twoje. Będę śledziła Twój blog, może będzie ogłoszenie o warsztatach w Lublinie (dla poczatkujących:)) Poza tym jesteś dla mnie muzą! Serdecznie pozdrawiam i życzę w Nowym Roku wiele twórczych pomysłów. ania

    OdpowiedzUsuń
  27. This is a very great post and the way you express your all post details that is too good. Thanks for sharing with us this useful post

    cara mengatasi sembelit berkepanjangan secara alami

    OdpowiedzUsuń
  28. Your article had provided me with another point of view on this topic. I had absolutely no concept that things can possibly work on this manner as well. Thank you for sharing your opinion

    obat herbal sakit kepala untuk ibu hamil

    OdpowiedzUsuń