poniedziałek, 7 stycznia 2013

W stylu Marie Antoinette


Witam wszystkich w poniedziałek. Albumy, które dziś pokazuję przeznaczone są dla Rodziców od dzieci biorących ślub. Wykorzystałam do ich zrobienia zimową kolekcję papierów, ze względu na to, iż nie tylko ślub jest styczniowy, ale też para poznała się właśnie w styczniu
i ten czas jest dla Nich bardzo wyjątkowy. Ozdobiłam okładki albumów gorsetami sukni ślubnej w stylu Marie Antoinette utrzymując cały czas mroźny zimowy klimat.
Z tego też miejsca składam życzenia tej niezwykłej Parze...
Małgosiu (wiesz, że jesteś dla mnie naprawdę wyjątkową osóbką), Adamie ...
życzę Wam samych cudownych chwil na Waszej Nowej Drodze Życia.











W pracy wykorzystałam:
Papiery z kolekcji Winter time
Śliczne napisy można zakupić TU
Pozdrawiam i życzę twórczego zimowego tygodnia :)

17 komentarzy:

  1. fantastyczny! jesteś mistrzynią detali!

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo fajny zestaw - a gorset super :))

    pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  3. Jesteś niesamowita! Piękne albumy stworzyłaś!

    OdpowiedzUsuń
  4. Ależ fantastyczny pomysł, ogromnie mi się podobają te gorsety na albumach. Ewa S

    OdpowiedzUsuń
  5. Zatkało mnie - te gorsety są cudne i wykorzystane papiery, i różyczki zmrożone lodem !!!

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękne albumy! A tagi jeszcze dopełniają całość!

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękny niepowtarzalny album. Cudowna pamiątka

    OdpowiedzUsuń
  8. Przepiękne!!!! Jestem pod wrażeniem wszystkiego co tu tworzysz!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  9. po prostu boskie i podziwiam zszycia !

    OdpowiedzUsuń
  10. O matko, dech zapiera. Kiedy ja się tak nauczę:)
    Pozdrawiam, Dorota

    OdpowiedzUsuń
  11. Ślicznie wszystko skomponowałaś, a gorset jest rewelacyjny i jeszcze piękne tagi na końcu :) Mogłabym powtórzyć za poprzedniczką: kiedy ja się tak nauczę...
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  12. That is just too cute! I love the little corset all stiched and tied with ribbon and the flowers set it off so nicely!

    OdpowiedzUsuń
  13. Album abslotunie cudowny, bardzo mi się podobają kolory, zdjęcia i cała kompozycja to będzie cudowna pamiątka :))

    OdpowiedzUsuń
  14. przep i ę k n e ! Masz niesamowite wyczucie, pięknie dobierasz dodatki - zachwycające są Twoje prace :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Małgosia i Adaś14 stycznia 2013 00:45

    Przepiękne!
    Dziękujemy!!

    OdpowiedzUsuń